mys

åååh, älskar när saker bli bra fast man typ inte planerat något. t.ex. nyss!

Jag kom nyss hem från ett liten tripp med Emma. Vi kom på att vi inte har träffats sen dagen efter skolavslutningen och det är sjuuuukt lång tid för oss. Det var iaf mysigt, att bara snacka om saker och ta det lugnt. Om vi ska prata om vad jag gör just precis nu planerar midsommar :) <3 Eller har precis typ planerat klart den. Den ska tillbringas med min käraste Alexandra och vi ska ha det skoj bara vi två med massa gott och massa bilder och massa saker helt enkelt.. :D Hahaha, jag bara skriver på. Detta blev inget vettigt inlägg bara något random. Tänker inte ens på vad det är jag skriver. Omg, nu ska jag glida runt på internet och kolla på tv samtidigt, cool brud! :) see yah!



med dessa ord säger jag godnatt! Jag hör av mig imorgon om lite roligare saker! :D


Kommentarer

Här kan du skriva t.ex. att Josses kjol är ful:

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Har du en blogg?

Skriv nåt sött:

Trackback
RSS 2.0