Like/Dislike

Tänkte göra hiss & diss grej, sjukt länge sen jag gjorde nåt sånt så vi kör på. Inte gjort några nya skyltar så jag kör med dom från min förra blogg..


"Påhittade" ord - Alltså typ nirr till exempel. Älskar ordet nirr, asskönt att säga och låter bara sjukt coolt. Love <3

Sommarkvällar - Sköna sommarkvällar med vänner/pojkvän (om man nu har det) är ju typ det bästa på hela sommaren..? Sjukt NIRR ;)

Musik - Jag har sjukt blandad musiksmak, så kan inte säga nån speciell musik men musik i allmänhet. Klarar mig inte utan musik!


Regn på sommaren - Regnet förstör oftast dom grymma planerna man hade innan och alla blir bara deprimerade och har inget att hitta på, sjukt tråkigt.

Packa - Jag hatar att packa verkligen.. Lyckas aldrig få med mig lagom kläder utan ska alltid bli för mycket och sen tar det aslång tid innan jag packar upp när jag kommit hem..

Dryga tjejer - Varför ska man alltid behöva få bitchblickar på sig och träffa tjejer som är hur dryga som helst? Så mycket enklare att skaffa killkompisar än tjejkompisar tycker jag!


Kommentarer

Här kan du skriva t.ex. att Josses kjol är ful:

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (bara vi som ser den)

Har du en blogg?

Skriv nåt sött:

Trackback
RSS 2.0